נתחיל מהרגע הראשון שבו הגעתי והבנתי שעיצוב זה 'רק' בסוף. קודם כל זו עבודה של דיוק המוצר, האסטרטגיה, החשיבה על מעבר לאיך נראת השפה העיצובית, אלא על המהות.
החויה היתה של עבודה מקצועית, עמוקה, יורדת לפרטים של האסטרטגיה, חוקרת לעמוק את צרכי הלקוחות שלי, ומדייקת את צורת הפנייה אליהם.
היכולת לתרגם בצורה גרפית את הערכים עליהם דיברתי יוצאת מן הכלל, ואני כל כך שמחה שהגעתי למשרד פרסום שיודע לתת צבע, צורה, מראה ושפה שמדברים את הערכים והוויב שלי לפני שעוד אמרנו מילה.
תודה על עבודה שהיתה מסע משתלם וחוויה כל כך טובה, ועם פרטנרים נעימים במיוחד!
ועכשיו שנתיים אחרי-
אני יכולה להגיד שהמותג עושה את העבודה ביג טיים! האסטרטגיה ושפה העיצובית עומדת במבחן הזמן והאתגרים העסקיים והתחרותיים ומוכיחה את עצמה!